درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 207
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 1685727
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

 دانلود Asphalt 7: Heat HD - آسفالت نسخه حرارت برای اندروید

بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه ی با کیفیت HD بازی جذاب و مفرح Asphalt برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. بازی بسیار جذابی که نسخه ی جدید آن Asphalt 7: Heat نام دارد و به سبب کیفیت فوق العاده از چند سری قبل توانسته جز محبوب ترین بازی ها برای گوشی ها و حتی سیستم عامل های مختلف لقب بگیرد. نسخه حرارت از جهات مختلف سرعت ، گرافیک و GamePlay یکی از بهترین بازی هایی بوده که تا به حال برای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها عرضه شده است.
نهایت هیجان با کیفیت فوق العاده ماشین ها که محصول کمپانی های معروف اتومبیل سازی هستند برای کاربرانی است که این بازی هیجان انگیز را دانلود می کنند. البته حجم بالای دیتاها برای همه کاربران دانلود این بازی را امکان پذیر نمی کند ولی کاربرانی که گوشی های اندروید دارند و از سرعت اینترنت مناسبی هم بهره می برند پیشنهاد می کنیم Asphalt 7: Heat را دانلود نمایند.

منبع:آسان دانلود



ادامه مطلب ...


 دانلود FIFA 2013 - بازی موبایل فیفا 2013

یکی از محبوب ترین و در عین حال قدیمی ترین سری از بازی های رایانه ای که چند سالی است به عنوان بهترین بازی ورزشی جهان شناخته می شود EA FIFA نام دارد. FIFA که محصول شرکت EA جدی ترین رقیب PES محسوب می شود که البته در طول این چند ساله حتی بسیار موفق تر از رقیب خود بوده است. نسخه 2013 از این بازی جذاب در همان پیش نمایش توانست تمامی جوایز را درو کند و تمامی مجلات و کارشناسان و منتقدان اعلام کردند که FIFA 13 جز بهترین بازی های ورزشی بوده که تا به حال عرضه شده است. نسخه جاوای این بازی که قایل نصب بر روی تمامی گوشی های موجود در بازار می باشد را میتوانید به راحتی از آسان دانلود دریافت نمایید.

منبع:آسان دانلود



ادامه مطلب ...


 در این ساعت در سایت دانلودها بازی دیگری با کیفیت HD با نام Dungeon Hunter 2 HD به صورت ساین شده و برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید . اگر شما هم به بازی های گرافیکی و اکشن علاقه دارید این بازی را از دست ندهید .

 

Dungeon Hunter 2 HD بازی اکشن و گرافیکی Dungeon Hunter 2 HD برای سیمبیان سری ^3



ادامه مطلب ...


 Gravity Guy Android Game نام بازی مخصوص پلتفورم های اندروید از سایت نرم افزار دانلود رایگان است. در این بازی اندروید سربازی از آینده بر روی زمین وارد شده و میتواند بر نیروی جاذبه غلبه کند. وظیفه این سرباز بازگردانی قوانین و نحوه حکومت به دوران کهن است و شما نیز باید در این هدف بوسیله لمس گوشی آندروید وی را به هدفش برسانید. بازی اندروید پسر جاذبه دارای گرافیک مناسبی است و طوری طراحی شده که میتواند تا اتمام بازی ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی نیاز به اندروید ۱٫۶ و بالاتر دارد.


براي دانلود به ادامه مطلب برويد


ادامه مطلب ...


 نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. این بار در این نسخه شما با پرتاب پرنده ها به سمت قفس ها به جای کشتن خوک های بدجنس پرنده ها را از قفس آزاد خواهید کرد.

این بازی در ابتدا برای سیستم عامل آندروید و اپل ساخته شده بود که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Angry Birds Rio

براي دانلود به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...


 برای این ساعت بازی زیبا و سرگرم کننده Velox 3D v1.0 را که یکی از بهترین بازی های سه بعدی مسابقه ای برای سیستم عامل آندروید است را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. امیدواریم مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد. هم اکنون می توانید این بازی موبایل را از سايت دانلود كنيد...

 

Velox 3D

قابل اجرا بر روی آندروید 2.1 به بالا



ادامه مطلب ...


بازی امروز گیم آندروید | بازی بسیار جذاب و اعتیادآور که قبلا نسخه ایفونش موجود بود. امروز نسخه آندروید این بازی پرطرفدار و زیبا رو براتون قرار میدم.

ويژگي ها:

- سيستم موردنياز : ۲ به بالا

- کودکانه

- محیط جذاب

- رقابتی

- اعتیاد آور

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.